Sitter på bussen efter att har lämnat mina...

Sitter på bussen efter att har lämnat mina pojkar hemma. Känns konstigt! :-) Det verkar, och vi hoppas det har vänt för oscar. Iprenen och panodilen verkar har gjort sitt. Nu på morgonen hade han 37.9 UTAN febernedsättande. Febern har denna gången varit som högst på em/natten men vi håller tummarna! :-) Det skulle vara skönt med en frisk pojk i helgen.. Ikväll är det föräldrarmöte på dagis, och om febern håller sig nere kommer farmor och farfar och passar honom den timmen så vi båda kan gå, det ser jag fram emot! Nu är det snart dags för jobb, 10-17 idag!


Kommentarer
Postat av: mormor

Å jag håller båda tummarna att det verkligen är över - så idag kan det ta lite längre tid att serva mina kunder. Använder bara lång- ring- och lillfingrarna på datorn. STOR Kram till er alla tre och alla mina positiva tankar!

2011-04-14 @ 09:29:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0