Ingen pizza på skalet

Jaha, då har vi blivit med en ny dvd, lite snabbt och enkelt, en billig en från Maxi. Vi har också fått pris för att bildoktorn skulle göra sitt, och den räkningen blev dyrare. ca 3500;- men visst, som alla säger och tänker, det kunde varit mycket värre. Men JAG tycker det är mycket pengar i alla fall. Och det känns B.

Innan hade Oscar 39,2, och hostade så han kräkts slem stackarn. Hörde riktigt han kräkreflex när det vände sig i magen. Men efter panodil, och en lång vilan i vagnen i den friska luften, har febern gått ner lite i alla fall, och nu han han ÄNTLIGEN knaprat i sig lite smörgåstårta. Jag har faktiskt varit riktigt orolig för hon idag, och jag brukar inte vara mjäkig. Men natt blöjan var ok kissig, men inte alls som den brukar. De två efter var i princip TORRA. Han ville inte äta, inte dricka, inte glass, saft, eller vatten. Ingenting. Det känns i mammahjärtat :(

Nya dvdn är inkopplad, och jag hörde precis en fantastisk replik. "Men du polarn - lägg ingen pizza på skalet"
Hahah, skön! Ska säg det till Oscar nästa gång. :D Nää, det var tasktigt. Klart jag inte ska! (Fast kul ändå.. :D )

Ikväll är det tvätt och en unge i minuten. Hoppas sonen får en god natts sömn, och att han är piggare imorgon!
*Håll tummarna!*

lånad bild
Tänk att kunna hänga ut sin tvätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0