4 år med min älskade

Vilken dag!
Jaa, som den började! Imorse gick jag upp lite tidigare än pojkarna, sminkade mig, skulle börja med frukosten - då kom Oscar upp, och vi började med mackorna som vi skulle överraska pappan med. Oscar tyckte annat och gick in och väckte honom med bilkaravanen istället :P

Calle kom upp och gick på toa, jag fick ett telefonsamtal och när han öppnar dörren ser han en hysterisk mig som halvskriker:
-VI MÅSTE ÅKA TILL JOBBET NU! JAG HADE MISSUPPFATTAT!!! JAG BÖRJAR NU!!!
Sedan uppstod kaos. :)
Till jobbet kom jag i ett jihu, dock utan frukost.
Sedan har jag jobbat järnet, vilket krävs en dag som denna!
Men det har funkat bra!

Calle och Oscar kom och hämtade mig strax innan halv sex när jag var klar, och så mötte vi Chrille och Bella en snabbis innan vi kom hem. Oscar och Bella blev SÅÅ glada när de fick syn på varandra! *Sötisar*
Calle lagade fantastisk mat för att fira oss lite, helstekt kalvytterfilë, med jox av bacon coctaltomater och salladsärtor, pommes, kryddsmör och vitlöksdressing. Delade en flaska vin gjorde vi också.
Såå mysigt! Känns lyxigt!

Calle fick en liten prelle av mig, bara en liten, men han blev jätteglad!

Kommentarer
Postat av: Moster

grattis till er båda för att ha funnit den rätta.

kraam

2011-04-21 @ 21:14:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0