UTMANING

Har fått en utmaning! Att lägga upp en händelse för varje månad av O´s liv. Detta blir inte lätt :)

Jag var..
1 månad när jag;
spände tårna så hårt att mamma inte fick på strumpan. 
2 månader när jag;
började skratta högt och ofta.
3 månader när jag; döptes, på min 3-mnd dag faktiskt!
4 månader när jag; när jag vände mage-rygg
5 månader när jag; blev passad av farmor och farfar hela kvällen
6 månader när jag; fick mina två första risgryn!

7månader när jag; babysimmade jag, och älskade det!
8 månader när jag; fick mitt hjärta kollat, och det var fint och friskt!
9 månader när jag; ökade mina krypfärdigheter
10 månader när jag; reste mig i spjälsängen, på självaste julafton
11 månader när jag; när jag kröp som en tok!
12 månader när jag; hade massor av strul med öronen :( ,och lärde mig GÅ!

13 månader när jag; var hos tandläkaren första gången
14 månader när jag; på 40års fest
15 månader när jag; sov över hos mormor!
16 månader när jag; fick tänderna nr 9-10-11-12
17 månader när jag; gör djurljud
18 månader när jag; började på dagis, och gillar det!!

19 månader när jag; opererades
20 månader när jag; verkligen, VERKLIGEN vill prata och förklara men inte kan.. Älskar att springa och busa. Älskar att leka med BRIO-tåget. Blixten och Bärgarn är favoriter. Tycker om att kramas och pussas. Skrattar hysteriskt, och tyckter det mesta är kul. Gillar dagis och åka rutchkana. Kan många många djurljud!

Kommentarer
Postat av: Storasyster

Guuuud vad du är duktig... Vilken ångest jag fick genast! Känns som jag har nollkoll i jämförelse! Ser fram emot våra träffar i veckan! Puss

2010-10-26 @ 21:04:47
Postat av: Lina - Mamma till Anabelle & Alicia ♥

Vad roligt att du hängde på utmaningen :D Kul att se vad lilla O har sysslat med si sina dar ;)

2010-10-26 @ 21:07:04
URL: http://linajohnssonlifemyway.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0