Tjihu!!!

Måmå is the.. shit?? ..king?? QUEEN!!! :D
Öppnade precis mailen, och där hade jag fått ett tips ifrån Blocket.se. Det har jag aldrig varit med om tidigare. Gick in och kollade och hon hade hittat en VIT KRITTER-säng i Jämjö, och snabbt som tusan ringde C, och vet ni vad VI FICK DEN!!! Som vi har letat efter en sån till vår goding!!
Super super kul, C ska hämta den imorgon efter jobbet.
Vet inte om vi ska ha upp den redan nu, eller om vi ska vänta lite. Eftersom det har varit lite struligt med sömnen på herr Rigbäck, så kanske det är bättre och vänta tills "allt är som vanligt" igen. Han har ju inte lyckats klättra ur och ramlat ner än, även om han är på väg ibland.. :P ÅÅ så kul!!!

Förmiddagen har sprungit iväg, med all tid i köket. Det har bakats idag! Hallongrottor, chokladsnitt och gamla farmor Ingalills äpplekaka. Och om en stund kommer O´s farmor och farfar, faster, S, M och V hit och fikar med oss. Det ska bli toppenmysigt!!
Ha en fin söndag, det ska jag!

Kommentarer
Postat av: måmå

Äsch.... shit.... så säger Du säkert om alla Fnissar förtjust, för det vet jag ju att du inte gör, och såklart för att jag är jätteglad att det funkade! Ha en HELMYSIG em med alla sockerchockar. Kram!

2010-10-24 @ 17:10:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0