SOL SOL SOL

Dagen började kanon, med sovmorgon! Jag hade bestämt mig för att vi skulle åka ut till jobbet och hälsa på idag, så jag kom upp, hann göra mig i ordning OCH fixa O´s frukost, innan han vaknade!
Iaf så kom vi iväg i bra tid, och han var jättepigg och glad på vägen dit. Sen blev det lite väl mycket folk när alla ville prata och så, verkade han tycka, plus att han sprang in i ett bord det första han gjorde i fikarummet. Så nej, mitt jobb var inte en höjdare enligt O.

Vägen dit var spännande och många bilar att titta på, vägen hem var vääldigt tröttsam..

            Många bilar att titta på!             Trött trött trött

Efter lunch och vilande kom C och hämtade oss, så åkte vi till Nybro, där de hade värmebölja idag! Sol sol sol, det gillar vi! O hade uppkavlade jeans och t-shirt och var supercool! Han och I lekte och lekte, de hoppade på studsmattan, och det var extra kul när båda ramlade näranära varandra och nästan knockade - då var det som roligast.. De och vi har haft en super mysig och rolig kväll! Hoppas det blir igen snaart! 
Nu ska vi ha lite extra torsdagsmys - för imorgon jobbar C dubbelt igen.. 

 Åker bil m C!  Studs studs!  Buse på gångvägen
O fick syn på C i speglen! De mest underbara hade superkul!

Tyvärr glömde jag kameran i Nybro, så det blir fler hoppe-studs-bilder vid ett senare tillfälle!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0