Skälby

God härlig fredagseftermiddag!! Här skiner solen och då är jag på bra humör! :)

Idag har vi varit på Skälby, men öpnna förskolan. De brukar ha det så på sommaren om det är fint väder, så går de till Skälby på fredagarna. Vi var där i måndags också, och hade avslutning med "babysången". Fast vi har varit på två helt olika ställen de här båda dagarna. I måndags var vi uppe bland djuren, tittade på hästarna, getterna, kaninerna, och så fick vi åka häst och vagn! Bilderna talar lite för sig själva.. :) Häst och vagn var överskattat! :D

  Mamma och O kollar in hästarna  Här kommer jag!

  De två coolaste killarna kollar in änderna!  Häst och vagn? Nje sådär!

Medans vi idag har suttit i solen på en filt, och busat på lekplatsen. Också kanonmysigt! Hade med oss kaffe, vatten och kex, och så fick O lunch. Vi kom dit strax efter 10 och kom inte hem förrän vid ett. Men då hade vi handlat också, det jag menade var att det känns när vi har varit ute så mycket. Och att hela tiden ha ögonen på O, vad gör han? Äter sand, klättrar på tok för högt, smakar på en sten, ja ni vet, så som barn är.. ;)
Bara det att jag gärna hade haft 20 ögon, 8 armar, och 2 rumpor, så i alla fall den ena kunde suttit och vilat i gräset.. ;) 

Nu vaknar min sötaste pojk!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0