Nojjig mamma?

Idag när jag ringde till vårdcentralen kände jag mig som världens töntigaste mamma. Vi har varit så mycket på VC med O att vi borde få klippkort. Det kändes som alla tittade
(självklart tittade dem, men det är för att O pekar och skrattar åt dem..)
och tänkte "men HERREGUUD han har hosta!!
Men faktiskt lyssnade jag på mammahjärtat, och det visade sig att O har pseudokrupp, eller falsk krupp. Det är som om vuxna får luftrörskatarr, men det är så klart värre för små barn eftersom de är mycket trängre i lurtrören från början. Nu har han fått bricanyl, så nu ska det lösa sig på ett par-3 dagar. Och smittar "bara" som en förkylning.  
Skönt att få bekräftat att magkänslan är rätt ibland!

Nu kör vi snart söder ut!

Kommentarer
Postat av: Cicci

Heeej!



Shit, är lite tungt just nu... Helt färdig! Meeen, jag hoppas vi får en paus snart.



Hoppas O blir bättre snart oxå!



Boken kommer finnas i bokhandlares system om cirka en vecka :) så det är ju härligt mitt i detta kaos. Filippa får ju nu också hemska affektkramper utöver astman.. Pust...



Stoooor kram!

2010-05-13 @ 15:45:01
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: Henrikalba

Big tnks for interesting and useful site!

2011-03-28 @ 01:48:15
URL: http://henrikalba.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0