Hittade!

Jösses, nu fick jag lite av en chock.. :)
Satt på familjeliv och kollade runt vad som står på min profil, och detta har jag skrivit på familjeliv, två veckor innan vi fick vårt plus! Tänk, då var vi nog gravida när vi tog det första testet, fast det var för tidigt.. Vilken flashback! ♥

"Tänk att jag skulle hitta min drömkille på jobbet.. Efter att ha jobbat 8 månader ihop, och att jag hamnade där.. Efter 6 år i Oslo, och ny i stan...

Vi pratade om framtiden tidigt, vi vill väldigt lika, vi ÄR lika, men ändå så olika. På de bästa sätt såklart!!

Vi har nu varit tillsammans i snart 1 1/2 år, kännt varandra i 2. Och jag VET att det är honom jag ska dela mitt liv med. Vi ska till Italien om drygt en vecka, och om allt går som det ska, ska vi förlova oss i Venedig.. Hur romantiskt är inte DET!!?? *Väntar på ringarna nu* (Och INGEN vet något, tänk att jag har klart DET, peppar peppar)

Jag blir snart 27, min sambo 24. Jag har velat ha barn längre än honom. Inte så konstigt med tanke på åldersskillanden. Men mina vänners barns omåttliga kärlek till honom, har fått honom att längta också..

Graviditetstestet i förrgår var negativt. Tror båda blev lite depp. Men ska ju inte börja "försöka" förrän efter sommaren.. "



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0