Bästa polare

Idag när vi vaknade tänkte jag, åå vilket pissigt väder. Inte alls kul!! Då åker liksom humöret ner i botten, men när man har en sådan här underbar grabb, så är det inte länge humöret är där nere. Bara tanken på att jag får hela dagen ihop med honom och C, gör ju dagen superhärlig!

Vi var inbjudna till rabarberpaj (årets första - Muuums!), hos C´s föräldrar, så vi bjöd med S, M och V, och det var uppskattat! :) 
Vi mötte upp dem på "Köööpstaan i Fäääjestaaan" efter lunch, fikade och gick lite i butikerna. Hittade faktiskt två omgångar armband (jag klagar alltid på att jag inte har något kul till alla mina svart kläder) och faktiskt hittade jag två omgångar på Kappahl, till halva priset!!! Bild på detta fenomen naturligtvis..

                                           Armbanden 
(De till vänster är
i om jag säger matt guldfärg??)
 





Så var det äntligen dags för den efterlängtade rabarberpajen, och den var supergod! O älskade den! Mycket godare än yoggin jag försökte få i honom innan.. :) Han har väl vett pojken! ;)
Efter fikan blev det massa bus. Kolla in sötnosarna när de stod och kollade i fönstret efter Gibson, när han var tvungen att gå ut och tömma blåsan.. Så underbara så hjärtat nästan exploderar!

  Fantastiska killar på span  Underbara polare  Åååå!

Det är så kul nu, eller ja, det var kul innan med, men änn mer kul nu när de har börjat leka mer med varandra, än bara jämte varandra! Så fantastiska!

Nu får O sista skvätten välling, och ska snart ner i bingen. Tror och hoppas han får sova gott i natt. Hoppas verkligen tänderna bryter igenom snart så han slipper ha så ont i munnen!  




Kommentarer
Postat av: Sandra

Tusen tack för mysig dag, och vilka finfina armband vi fick tag på!! Och som vanligt vilka superfina kort på våra pokjar, I love!

2010-05-09 @ 21:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0