Tålamod!

Idag när O vaknade supertidigt, så gick C in. Gav han nappen o allt det där. Han ville inte sova. När C skulle till jobbet frågade han mig om han skulle bära in O. Nej, sa jag, han ligger ju och är allderles nöjd, pratade dock högt och länge med sig själv. *Den lilla sötnosen*
Nehe, han fick ligga kvar. Om han ligger hos mig vill han nämligen bara krypa ner, och leka. Om han är i sin säng, sitter han där och pratar med sig, nöjd, tills han inte är nöjd längre och då är det bara att plocka upp honom.

Dröm om min förvåning när det strax efter sju blev tyst. Jag låg kvar ett tag, med dumboöron, sedan smööög jag och samtidigt tänkte jag, detta kommer jag få ångra.
Men i sin säng ligger min älskade skatt och trynar så gott. Han vaknar inte ens när jag står allderles jämte, för jag var tvungen att se så han andades... Sov till strax innan halv nio. JA TACK, fler gånger! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0