Sweden Rock och Aerosmith!

Jag vet inte hur jag ska börja. Vilka underbara, roliga, och härliga dagar vi har haft! Ganska jobbigt också, fast allt annat väger ju upp! Men det är lite tufft att vara på resande fot, bo i kappsäck och sova tre i samma rum. Men jag säger bara;
Allt bebisgos, barnbus, struntprat, mormor och morfar, moster, C, och morbror, vårt eget solsken, I, och INTE MINST Sweden Rock och Aerosmith, har gjort denna låånghelgen heelt fanstastisk!! Kommer leva läänge på detta!
På torsdagen åkte vi och lämnade O hos mormor, där han för första gången skulle sova borta utan oss, och tror ni han blev ledsen när vi gick?? Nej, inte en tår. Inte en enda. Han bara vinkade.  ♥skitunge♥
Tror det är lättare att berätta med bilder.. Håll till godo!

Första bandet ut! Stone Sour! Tre glada i gänget! Andra bandet för oss; Nazareth!

        Hittade de nu kallade         Underbara!

Efter Nazareth gick vi till A, S, P och J husvagn och birade till att lite.. Och där var vi kvar när resten av gänget kom. C var och hämtade morfar, moster och C. Och vi hade så himla trevlig vid husvagnen, vi blev sittandes i timmar, bara pratandes, skrattandes, öldrickandes, och hade så himla trevligt! 
(Det var också ungefär vid denna tiden då det var endel namnändringar i gänget; min kompis A heter nu mer Anneli, och broder M fick namnet Mattias. Detta är alltså inte deras namn, men det belv helt naturligt efter ett tag, Hahahaha :D)  

Annelis finfina hatt!! :D Jag älskar hatt! På eller av, på eller av?

Kääära! :)  Kära och kära syster AaHahaha!!

ÄNTLIGEN dags för AEROSMITH!!! Det blev jag, C och M som stod tillsammans, delar av de andra hade åkt hem, mycket synd!

Det blev dags, för dagens stora händelse! Dags för AEROSMITH! Steven i egen hög person! 

Tänk er att stå där, och helt plötsligt är de på scen! Inte försenade, bara där, precis så som det skulle vara. Snygg är han mest definitivt inte, absoluuut inte, (egentligen ful!), men jäklar vilket ös, och vilken utstrålning!!

Cool dubbelhals!  

♥ Spelade "vår sång" gjorde de också, klart att det kändes extraextra i hjärtat! ♥

Detta var min del av festivalen, fast det hände så oändligt mycket mer, men endel är svårt att förklara.. Tusen tack ALLA som var med att göra den så bra!
C var och festivalade i dagarna 4, men de dagarna hade jag annat mys för mig! Jag fick myycket bebisgos av J´s sötaste bebis, (Ska höra med henne om jag kan lägga upp en bild på denna sötaste lilla sockertjej.) och därmed blev det också mycket tid att prata timmar med strunt! Förstår alla hur jag har njutit?!  

Idag packade vi ihop oss, och körde hemåt, packade upp igen. Nu sover lillemann, och vi sitter bara i soffan och tänker inte göra något annat. Slut som artister båda två!♥

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0