Solig frukost

Frukost mys med bilar på balkongen
Idag fick vi tid att äta frukost på balkongen
i solkskenet, hela familjen! ♥
Det är så himla mysigt att ha lite tid
tillsammans på morgonen,
C skulle ju inte vara på jobbet förrän vid 10 idag.

Jag och O fick lite lunch hos C innan morfar hämtade oss och körde över till ön. Har letat efter ett par sandaler till O, med har haft jättesvårt att hitta några jag gillar. Fina sandaler
Nu när sommaren äntligen har kommit,
så svettas ju hans små fötter bort i värmen i adidas-skorna..
Men på köpstan i Fääjestaan,
hittade jag PRECIS så fina och snygga och coola som jag ville ha!
*Lisa happy!* *O´s fötter också hoppas jag!*

Bjuder också på ett par bilder på min skatt, som alltid har så mycket
att göra! Den nya favoriten är nu att "klippa gräset".. :)
Han kan hålla på huuur länge som helst!

Gräset växer så det knakar!  Störtskön!

Nu hoppas jag VERKLIGEN min stora skatt kommer hem snart! ♥
Imorgon ska vi ha pastasalladspicnic och fotboll i slottsparken med de bästa ♥
                       *Mums och mys!*


Kommentarer
Postat av: Tova

Låter som ni haft en härlig helg!

Och så gullig han är med gräsklipparen, hehe :)

2010-06-06 @ 18:16:27
URL: http://trasslet.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0