Slottsparken

Härliga härliga underbara dag! 
Vi började med att åka och handla, en massa mumsiga grejer. Och så åkte vi hem och gjorde en himlans massa pastasallad med kyckling och parmesan. Det var förberedelserna inför vår mysiga eftermiddag. Vid ett-tiden la jag och C ut vår filt i slottsparken, och vid 14 kom S, M och V, morfar kom, och så kom M, C och I. 
Och vilken eftermiddag det blev! Vi åt pastasalladen och satt på var sin filt, sparkade boll, och busade med barnen. Pratade strunt, och blåste såpbubblor. Verkligen en kanondag!

Sötnosen med sin fina pinne! Sötis V med fotbollen!

Mumsig pastasallad i det gröna! Favorit kusin I, i gräset! C och V spelar boll

Lirarna!

Annars går mycket tid att längta tills nu "i veckan", det är dags för;

                  !!!!SWEDEN ROCK FESTIVAL!!!!

på tisdag efter C har slutat jobba, åker vi ner till morfar, där vi ska bo, när C ska festivala i dagarna 4. Det fick han i 25-års present av mig och en hel drös med snälla människor! Jag och "resten av gänget" ska med på torsdagen, och den kvällen avslutar vi med att se Steven Taylor och AEROSMITH ja, jag längtar så jag blir tokig! Så på torsdag ska O vara hos mormor ♥ och mysa en hel massa tror jag.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0