Min stora skatt

.. är idag iväg med Akademikrogen på personalfest. De har ju iaf tur med vädret! Så underbart väder idag. Jag och O gjorde en kvällshandling idag, han tyckte det var ganska jobbigt, men så fort vi kom ut i solen igen blev han pigg ♥ 

Han sover gott i sin säng, och jag sitter och räknar ner till Grey´s som börjar om 32 minuter. Då ska också min lilla godispåse få komma fram.
Skulle egentligen satt mig vid symaskinen idag, och sytt en liten kudde att ha i vagnen som O kan sitta på när han ska sova, så huvudet når upp till kanten som vinklas bakåt, så inte huvudet far fram hela tiden. Han är lite lite för kort för vagnen än, så jag tänkte mig att en kudde kunde hjälpa till med detta. Men nu orkar jag inte, hoppas jag hittar lite ny energi imorgonkväll i stället, då är det ju ändå inget på tv.

Jaja, 30 minuter kvar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0