Hysteriskt!

Kom precis och tänka på en hysteriskt kul grej, som hade kunnat sluta illa, men det gjorde det inte. Oftast är det ju de grejerna som kan sluta illa, men som inte gör det som blir väldigt roliga.
 
I alla fall var det i helgen när vi var på Öland hos O´s farmor och farfar. Då var jag, C och O ute och sparkade på en gammal plast boll vi hittade, trixade och nickade och grejade gjorde vi, det var jättekul.. 
Då skulle C sparka bollen ganska hårt till mig, och han försökte att skjuta över barnet som satt mitt i mellanoss, men vi är ju inte de allra bästa fotbollsspelarna, så O fick en boll MITT I PLANETEN. Han var så oförberedd att han höll på att välta  (HAHAHA) och kepsen höll på att flyga av. Men som tur var skrattade han bara, och DET gjorde vi också av både lättnad och rolighetsfaktor! För jag menar, hur höga är oddsen att träffa honom mitt i skallen!?

Kommentarer
Postat av: Moster

he he he oddsen är större än man vågar tro =)

2010-06-02 @ 21:53:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0