Hur!?

Oj så trött jag är. HUR ska jag kunna vara vaken till C kommer hem? Dagarna flyter ihop. Det är liksom aldrig kväll när C jobbar kväll. Då blir det bara väntan när O äntligen har somnat. Jag längtar efter min sambo. 4;e kvällen han är borta i rad. Stackarn, han måste vara så trött. Imorgon också. Det känns så tomt här. Lite ensamt idag.

Men bröllopet var/är ju kanon, så fina de är. Underbart att se vår Sessa som reagerar med hela kroppen! När det bästa för henne är runt henne så spricker ju hela hon upp i ett leende! Så kul att se!

Och imorgon är det dags för roadtrip med M, I, mig och O, då ska vi och fira vår 7-åriga Prinsessa i Hjortsberga! Mys och kul!!
 

Kommentarer
Postat av: Carl

Älskar dig mer än någonsin för varje sekund som går, tårarna rinner ner du skriver att det känns ensamt, snart är vi lediga ihop iallafall....

2010-06-20 @ 12:22:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0