Framtida kock??

Jaha, då har jag tillbringat delar av eftermiddagen med att leta säng. Säng till O. Riktig säng till O. För i förrgår när jag kom in i vardagsrummet vad gjorde O då? Jo, han stod upp i soffan!! Han har ALDRIG ens visat intresse för att FÖRSÖKA klättra upp.. Nu är det väldigt kul.. Hans snutte och napp låg uppe på soffryggstödet, där vi har haft det mesta som han inte ska ha tag på. Typ kameran, glas, fjärrkontroller, mobiler ja ni ser mönstret. Nu försvann vårt ställe på några sekunder. Samtidigt som jag blir stolt över att han klarar det, så blir det ju fler "tillfällen" med risker. Men det är ju så det är.
Mammahjärtat kommer aldrig slå lugnt igen.. :)  
Idag stod han BTW med ena foten i golvet samtidigt som han hade hela foten i soffan.. Hur vig kan han bli? 

Sängen vi kikar på  Soffklättraren  Soffklättrare 
Lånad bild

Igår fick vi besök av min kompis F och henns lillasyster P, I´s påse
vi har haft jättemysigt/kul/pratigt/skrattigt och busigt!
Idag var vi på Hansa, och jag hittade två linnen,
och så fick jag panikköpa nya strumpor då de jag hade på mig
 bara kasade ner under hälen HEEELA tiden.
Jag tycker det är fruktansvärt irriterande.
Det går liksom inte tänka på NÅGOT annat
när man att socken är på väg ner..
Hittade som sagt två vanliga linnen och sockar,
och så råkade jag köpa en liten liten påse till kusin vitamin I..

O visade prov på sina kunskaper här om dagen, undrar om han ska följa sin pappas fotspår?
Han stod och "vispade" i sin spann. Ibland vispen ner, ibland upp! ♥

vispa vispa vispa  Vispa vispa vispa  Vispa Vispa Vispa

Detta sa min man, med sin "Plura"-röst;
"Paprikan och chilin kommer blandas som om dom älskar med varandra.."
Iförd pyjamasbyxor, och världens största smajl. Världens finaste!
AAAHAHAHA HAHA HAN ÄR SÅÅÅ JÄVLA ROLIG MIN MAN!!!!

Kommentarer
Postat av: Moster

Duktiga liffaliga systerson. <moster är så stolt över dig och livrädd över dina upptåg!! Och JA Calle mannen är jä...gt rolig!

Längtar till SWEDEN ROCK R:O:C:K

2010-06-02 @ 21:55:09
Postat av: Ann-Sofie

Det var exakt en så säng Avve hade fast träfärgad..=)

2010-06-02 @ 22:05:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0