Donat

Idag har det varit en fix och dona dag! Vi har fixat papptallrikar, plastglas och liknande till midsommar, vi har fikat med M och V, jag har sytt O´s nya gardiner, och nu tvättar vi och lagar mat. Sedan blir det middag och VÄNNER. Så mysig fortsättning på kvällen ska vi ha! När vi, eller jag rättare sagt (O och C vilade i bilen) var på ÖB så hittade jag en BRIOspis som vi har letat efter så länge. Jag har letat både på blocket/tradera och butikerna, har ringt på några med då har de redan varit sålda. Nu hittade jag alltså på ÖB, för 200:-, istället för 350:- i leksaksäffarerna. Men HUR kan det vara så??
Så nu letar jag efter "kokkärlen", i plast. Nya hittar jag bara i metall och minismå grejer, då tycker jag de här i rött/gult/grönt i hårdplast verkar bättre, jag vet inte om det bara är O (antagligen inte :D ) men han är ganska hårdhänt, så plast är nog bra. Min kastrull är ju hållbar som han har nu, men jäklar vad det låter när den dängs i golvet...

Imorgon blir det packning på förmiddagen, sedan bär det av till Korpadalen igen! Denna gången för midsommarfirning, HELA familja! Superhärligt, hoppas på fint väder allihop!

Nu är det mat och Vänner-dags!  

Den fina briospisen Nu ska vi se till att O följer C fotspår! Nysydda gardiner En söt ängel vi köpte på O´s farmor jobb!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad söt han är med sin spis minikocken! Och gardinerna blev ju finfina när du väl hittade rätt tyg! Kram

2010-06-22 @ 21:16:50
Postat av: Moster

Vad Ni har varit duktiga allihop! Var det Ozzy som fixade middagen eller? fniss



2010-06-22 @ 21:55:55
Postat av: Mormor

Jaa, kan bara hålla med! Lillkocken är i farten allaredan. Får väl specialinstruktioner från både mor och far kan jag tänka. Vad månde bliva? Och gardinerna blev jättefina! Mormor gör tummen upp från sin himmel! :-D



Och Du - JA Livet kan vara så här härligt Alltid! Kram mamma

2010-06-22 @ 22:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0