Busungen nr 1!

Mitt lilla troll! ♥

Coolaste tröjan är kommen!

Busigast på gatan!

Vilken goding vi har!
Vår allra sötaste busunge!!

Nu har jag PRECIIIS pratat med S, en av mina vänner i Oslo, och hon kommer till Växjö den 21 och då ska vi dit och käka middag ihop på kvällen!!! Kan ni tänka er!!!
Å herreguuud vad glad jag är!!

+ att det nu är väldigt nära tills vi åker neråt en bit i landet igen. Imorgon så fort C har slutat jobba, så åker vi till O´s morfar, och det är äntligen dags att festivala och mysa med alla tänkbara underbara människor!

Nu ska jag poppa lite popcorn och kolla VÄNNER med älsklingen♥

Ps. (Kan man säg Ps när det liksom inte är ett brev, eller så?) Jaja, iaf Ps. Idag satt O på öppna förskolan tillsammans med kompisen G, som är ett par månader äldre, och så tryckte de på en bit från "brio-järnvägsstationen" så den lät som ett gammalt tåg, med sån visslande tuta och tufftufftufftufftuff, när de hade tryckt på knappen så satt de och diggade ihop..
-Så jäkla goa!!!


Kommentarer
Postat av: Moster

himmel vad fin du är Oscar!! Moster ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLSKAR DIG!!



puss och gonatt

2010-06-07 @ 22:10:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0