Bröllopsyra!

Haft en superkväll i Färjestaden,
god mat och massor av bus.
Morfar har kört O i skottkärra!
Ni kan tro hur kul det var!!

Måste bara skriva en grej, inget illa ment, bara lite, men det är ju ett jäkla tjat från många svenskar att mina skattepengar går till bröllopet, vi betalar att de ska äta I tre dagar, att det ska visas på tv, att det är endast det på tv nu, att det är det enda media skriver om, att det är uppstyltat, att att att. Bara negativt. Jäkla tråksvenskar skriver jag då. Ja det är möjligt att dina, mina våra skattepengar går till detta, att det är uppförstorat och tv och tidningar blåser hit eller dit, jag inte värsta royalisten, men VET NI VAD:
Jag bodde i Oslo, när Haakon och Mette-Marit gifte sig. Jag lovar det var lika mycket runt deras bröllop, som här just nu, och vet ni vad. DET VAR EN FOLKFEST! Hör ni svenskar? DET BLIR VAD VI GÖR DET TILL!  

GRATTIS VICKAN OCH DANIEL, HOPPAS ER DAG BLIR KANON!

                  Folkfest!     Folkfest?
                   Folkfest!!           Folkfest!?
                         
Lånade bilder såklart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0