Ååå..

..vilken härlig kväll! Nu sitter vi soffan igen, och O äter sin välling för att sedan sova gott. Efter all frisk luft idag, tror jag itne det blir några problem. När C kom hem, cyklade vi till S, M och V, och där var vi utanför deras på lekplatsen/grillplatsen. Perfekt! God korv, gott kaffe, härligt sällskap, och massor av bus! 

Vilka grillare!  Kul kul kul! Alla vill leka... :)

Ååå vilka killar! Sötaste bus! Älsklingen på språng!

C sa precis;
-Du.. Om du bloggar nu, så utmanar jag dig i "Master of televison" på balkongen med en öl när O har somnat. Jag säger bara;
-Färdig! Nu ska ha få spö!! :)  

Kommentarer
Postat av: cicci

hej. hoppas du vann!!! eller vinner hade inte koll på tiden där :)



i Smålandsposten kommer ett person porträtt i lördagsposten den 25 juni... men herre gud, bilden på mig är katastrof haha :) så ha överseende med den om du ser ;)



filippa är mer stabil, men inte bra.. vi hade en tuff natt i början av veckan och idag är hon ganska snabbandad och rosslig.. men ska inte klaga :) hon ska "sövas" i augusti och då ska de mäta lungkapaciteten och mäta om den när hon blir dålig igen..



mår ni bra?

kraaaam

2010-06-03 @ 21:43:32
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: Sandra

Tack för ikväll kompisar, och grattis till vinsten! =)

2010-06-03 @ 22:24:58
Postat av: Moster

grattis grattis Lisa you ruuuuuuuuuuule =)

2010-06-04 @ 21:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0