300!

Ojojoj, nu jubileras det! Detta blir mitt 300-de inlägg!
Trodde aldrig jag skulle blogga så länge, och ganska ofta funderar jag på att sluta. Men det är kul att läsa för mig också, för jag har glömt när O gjorde vad. Jag har ingen aning. Men någon gång ibland läser jag vad jag ahr skrivit tidigare, och då är det som att se allt på nytt igen!

Som för exempel, idag har han börjat gå baklänges. Detta är nu fantastiskt kul! Han går ända tills han ramlar.. :) Innan när jag sjöng på högsta volym, med radion och Alanis i Ironic
tittade han på mig och diggade så jag tänkte på en whiplash... :D
Då tog jag också dessa bilder;

    
♥ Har jag världens buse eller?? ♥

Idag har vi fått bekräftelse på dagisplats.. Dubbla, dubbla, dubbla känslor.
Men så härligt att vi fick det dagiset vi vill mest!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0