Tuff dag!

Tuff dag på jobbet, med mängder att göra! :) Fortsatte direkt vidare till Färjestaden och "Torsdagsträffen". Där träffade vi min pappa och farmor, och smaskad en hamburgare på Hasses. Den var goood! Mina pojkar borstade Catasita här om dagen, något som hon ÄLSKAR! De här två bilderna var de första jag tog, tyvärr var batteriet så dåligt så resten blev jättesuddiga. Men kolla in O på andra bilden, han tyckte det var så himla skojjigt! 
 
                      
Idag innan de hämta mig på jobbet, så hade de haft eftermiddagsmys på balkongen med glass och gubbar till mellis. Vilken lyxmellis!
              
                   Allra sötaste lilla goding!
              
Idag på fikat på jobbet såg jag att jag hade fått MMS.. O har ju länge hållt på att sätta upp magneterna på kylen, plocka ner och sätta upp. Idag hade C visat EN GÅNG att det gick att sätta dem på spisen. Detta var vad som mötte honom nästa gång han kom ut i köket! :) Jag fick som sagt en bild på mobilen - och jag blev sååå stolt!
                          

Annars fungerar det bra och jobba, det är kul att träffa alla, och springa järnet, men ÅÅå som jag saknar att tillbringa varje sekund med O. Just nu har han det jättejobbigt med tänderna, och det är jobbigt för alla. Ni ska veta att det gör ont, ända in i själen, när han väljer att stanna kvar hos C när de kommer till jobbet, istället för att komma till mig. Och ja, det HAR hänt. En gång. Men den gången tog det jä**igt hårt. Jag älskar ju att se dem tillsammans. Och se hur kul de har, och all kärlek, och tillit. Att de får massor av tid ihop, lek och bus, allt nytt han lär sig hela tiden. Men längst längst längst in i hjärtat så kommer känslan ibland. 
Kommer jag aldrig vara med fler gånger på O´s "första"?
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0