RAUKAR

- Nej det är inget snuskigt.  :)
Idag tog vi bilen och åkte till Byerum, och kollade in RAUKARNA. Häftigt!
Har så dålig tid med att skriva nu, vill bara njuta de sista lediga dagarna, och det tror jag jag har fått fram att jag gör!?
   
Mina fantastiska pojkar som har mitt ♥ som i en liten ask! 

   
Otroligt vad vatten och sten kan göra!

   
Efter raukar, lunch och bilresa styrde vi kosan till Algutsrum och gick på marknad. En snabbis bara. Tyvärr fanns inte det vi letade efter. Men moreller och brända mandlar till morfar hittade vi!
Åkte vidare till Saxnäs camping och mötte upp S, M och V, och plaskade loss i poolen, det var superskönt efter all sol och bilåkande!
Och som sista stolpe idag hade vi handling och mat hos gammelfarmor Inga. Den gamla grillen kom fram, och rabarberpaj till efterrätt. Inget dåligt slut på ännu en underbar dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0