Min tand är lös- den är..

Idag har O varit på Skälby med sin bästa kompis V. Där har de kollat in djuren, ätit lunch och lekt på "lekan"!
(Vi hade "lilla-lekan", "mellan-lekan" och "stora-lekan" i Korpadalen när vi var barn.. Hahaha!)
   
Hur söta är de här pojkarna på en skala?? Jag bara undrar.. *STOLT!!*

Vad som hände på Skälby vet vi inte, men O lyckades slå en flisa i sin framtand.. :(
I vänster framtandan har ett hörn gått av. Vi åkte till folktandvården, och efter lite väntan fick vi komma in. Men eftersom O inte verkar besväras, och att han skulle nog bli mer skräckslagen om de skulle fila på den, så tyckte tandläkaren att den får vara som den är så länge han inte får obehag. Och den kommer nog allt fila till sig rätt bra ändå. Så vi håller alla tummar för att hon har rätt, och så ska vi på en kontroll i höst. 
Så här ser det ut, lite dålig bild, men det var INTE lätt att få ta någon överhuvudtaget! :D


Nu ska jag kolla in ett tv-program på femman, "om livet på BB", gissa om jag ska gråta!? :)
Och så har jag nedräkning tills på tisdag, för då kommer min gamla-norge-kompis H, med familj,
Guud så kul att träffa dem, och speciellt att få träffa deras son A, som precis har fyllt 1år!

Nehe, ska in och kolla till min Älskade lilla skatt, och sen ska jag vänta in min stora älskade Skatt!  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0