Vilka dagar!

Vilka roliga dagar vi har haft, jättekul med besök! Jag sa det till E, det har varit ett så "skönt" besök, vi har haft massa kul och skoj och pratat i timmar, men vi har kunnat sitta och slappa och bara kolla en film också. Och så var det himla bra att de kunde stanna ett par dagar så det inte blev en blixtvisit, så vi fick lite tid ihop, nu när det var så länge sedan vi sågs. Vi hade jättekul alla fyra tror jag! Hoppas vi kan ses snart igen!

Och O har njuuutit!! Så mycket uppmärksamhet, och så underbara barnmänniskor! O har haft ett leende från öra till öra hela nyårshelgen, fast han har blivit jättejätteförkyld stackarn. Men nu tror jag BÅDA framtänderna är igenom imorgon,så jag hoppas det avtar lite. (Eller jag hoppas ju att det avtar helt..) I alla fall hoppas jag det för hans skull. Snoret bara rinner, och lite feber har han också haft.
Nu sover han dock efter koksalt/nässug, nässpray, välling och alvedon. Nu hoppas jag han får sova och att det släpper!

Idag har vi varit och lunchat, och sedan handlat. S ringde innan, de var på väg hem, de var på Kosta outlet, och hade hittat "döskallestumpor", så det har hon inhandlat till O och V (tror jag) idag! Det ska bli kul och se dem, imorgon. Och så ska det bli kul och träffa hela familjen U/O, vi har ju inte setts sedan innan nyår, och DET är ovanligt och märkligt! Ikväll har jag gjort puréer och diskat, och nu är ögonen så trötta, MEN jag ska inte lägga mig än. Jag ska vara vaken en stund till ialla fall..

* Hoppas de ringer snart och säger att de är hemma, så jag inte behöver oroa mig! *


Kommentarer
Postat av: Eva

Jäklar vad det var halt på vägen hem...men hem kom vi. Verkligen en trevlig blogg :) Ser fram emot att läsa mera. Lille Oscar e ju bara såååå sööööt!!!! Lustigt att vi glömde barnmatsburkarna haha

2010-01-03 @ 12:13:48
Postat av: Lisa

Ja jag förstod att det var halt, tur att det inte var hela vägen, och att ni kom hem som ni skulle! Borste och burkar är på väg! :) Kram & hälsa!

2010-01-03 @ 20:51:17
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0