Såå trött mamma!

Vilken dag!
C åkte ju ett par timmar innan vi ens gick upp, och när vi väl hade gjort det, terrade jag syster och svåger med sms och mms så de beslöt sig för att komma och underhålla mig lite. IKEA blev det och en tripp till pappa och farmor i Färjestaden!

IKEA hade naturligtvis inte allt jag skulle ha, men helt klart det viktigaste, och dyraste av sakerna på listan. Detta blev inhandlat;
                *BARNSTOL
                *RULLGARDIN
                *DATAUNDERLÄGG
                *DÖRRSPÄRRAR
SKÖNT att ha det gjort! Så åkte vi över med barn och hund (M & C har en tax som heter Dollar) och fikade och hade MASSOR av bus med kusinerna! De hade jättekul, vi hade jättekul!! Fina bilder;

      Sötaste kusinerna!       Mammas bus.. Vill bara stå HELA tiden!      Morfar-bus! O tog ett bett över morfars knä! Ajaj!

När vi kom hem, blev O supertrött, och jag också, han sover nu efter en flaska välling - inte jag. Men nu kom mannen innanför dörren med pizza. DET SKA BLI GO-OTT!! Sen sover nog jag också.
Hoppas hoppas hoppas att O INTE ska upp och grejja vid kl 04.45 i natt igen. Det ORKAR JAG INTE!!!

Mysig lördag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0