Nytt för dagen..

Nytt för dagen är;
Ställa sig vid dvd-erna, ta en och slänga på golvet. Vända sig om, titta på mamma som säger; NEJ. Vända sig om, lägga ansiktet på händerna och LÅTSAS gråta! Ta en ny, släppa, NEJ. Låtsas gråta! :D Det är INTE lätt att verka "arg". :D ♥ ÄLSKADE BARN!

Och nu ska ni få se.. För en vecka sedan idag, var jag hos tatueraren på avtalade tid och plats..
*JAG VÅGADE!!* Här är resultatet en vecka senare, nästan helt läkt;

                                                           Oscars handavtryck, namn och födelsedatum!

Sitter på min vänstra underarm, är jättejätte nöjd!! ♥ NU ÄR HAN ALLTID MED MIG!! ♥  

Kommentarer
Postat av: cicci

sv: hej, tack och vad jätte roligt :)



boken om änglar betyder väldigt mycket för mig, hann du läsa att all vinst kommer gå oavkortat till barncancerfonden? du får gärna sprida det vidare till dina vänner. just nu är det många familjer och barn som kämpar för livet.. och lilla Felicia som är min inspiration kommer tyvärr inte att vinna den kampen..



gå gärna in på min hemsida för mer info: www.illustrationbycecilia.se (ladda ner barnbok)



du, super fin tatuering!! :) välkommen in hos mig igen. sköt om!

2010-01-26 @ 23:10:43
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0