Men hur..

..kan det vara så att när snoret åker in och ut som en bubbla ifrån näsan så bryr sig inte ens barn!? Jag menar, det verkar ju inte ens som om han ser det!? Och så blir han SUR när jag torkar bort.... Hade JAG haft snor som bubblade ut i näsan, så hade JAG blivit ENBART TACKSAM om någon ville torka bort det!! :)

Idag har vi haft fullt upp hela dagen, imorse hade vi mysfrukost tillsammans med mormor, och sen när O somnade i hennes famn, gick jag och duschade. Det här med att duscha lugnt, utan öron som elefantöron, i 190 är underskattat. GUUUD så skönt! Att bara kunna stå där, och njuta utan att lyssna.. Tack mormor!!
Efter lite (mycket, mormor kan göra superkul racerbil-ljud!!) bus och lunch, så kom S och V. Och min pappa och farmor. Och då blev det fika-tajm! Pojkarna höll låda, som de

      *** NU DANSAR WILLY I LET`S DANCE! KUL ATT HAN GER ALLT!!! :D *** 

brukar..
Idag kom den här känslan över mig, igen. Tänk att jag är mamma. MAMMA. Till en pojk, som är så högt älskad att jag inte har en aning om HUR jag ska få honom att förstå, hur mycket jag älskar honom. Jag kan inte hitta ord som ens kan närma sig att beskriva känslan. 
Så perfekt, precis som han är.
Ikväll har vi varit i Färjestaden, och firat C´s pappa som fyller år idag, GRATTIS!! Fick god mat och kaka.. :) MUMS! C´s pappa hede ett nytt "hus" (fråga inte mig, vad "huset" (!!??) är till för eller "gör" :) Sitter här och ler lite för mig själv, ett hus liksom? Måste nog fråga ändå..) till sin supersuperkamera, så han tog kanon bilder på O, hoppas vi får några mailade så jag kan blogga dem. Han är superduktig på att fota! 

Tänkte på det jag skrev om när jag var hos vetrinären, om "hur man ger en katt vs hund en tablett", ska se om jag inte kan hitta den historien någonstans.. Stämmer till viss del.. :D

Nu nattar C O, och sedan blir det grönsaker med dip, och let´s dance-mys.    


Kommentarer
Postat av: Milla

Jag tror inte vi KAN få dem att förstå förrän de själva blir föräldrar. Personligen har jag alltid känt mig älskad och uppskattad av våra föräldrar, men jag hade ändå ingen aaaaning! Så på ett sätt känner jag mig ännu mer älskad nu.

2010-01-09 @ 15:26:42
Postat av: Lisa

Nä det tror inte jag heller.. På det sättet känner jag också mig "mer" älskad nu, fast jag kan ibland inte förstå hur de kan älska mig så som jag älskar O! Det är ju så enormt!

2010-01-12 @ 19:34:14
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0