*Massor av argtecken*

ÅÅÅ VAD JAG HAR VARIT ARG PÅ DATORN IDAG. SOM I NATT (Hur går det till när den är avstängd- vet jag inte) HAR TOTALKRASCHAT. ALLT VAR BORTA. ALLT. JAG KUNDE INTE ENS STARTA DEN!!!
Och när C kom hem fick han igång den och den var tom. Mitt i allt det har jättejättearga är jag OÄNDLIGT TACKSAM att vi tog oss i kragen och köpte ett externt minne förra veckan och la över 7500 bilder, som annars hade varit borta. DET, mina vänner, hade varit tråkigt!! BIG TIME! Så jag är lite glad också.. :)

Men därav är jag nu VÄLDIGT trött så det blir nog ett kort inlägg. Har fixat med installationer, och e-leg, och annat tjafs hela kvällen..

Annars idag började BABYSIMMET!! JIPPI!! O släppte loss direkt, plaskade så min mascara rann.. -Varför lär jag mig aldrig??- Vi hade ovanligt mycket plaskövningar idag, det är väl så på "fortsättningskursen".. :D Alla stod i ring och skvätte på oss en och en. O blev inte ledsen förrän vi skulle skvätta på V. V var inte ledsen, men då tyckte O att vi var taskigmörtar...
          Och så var det en kvinna från skåne, som gjorde repotage eller liknande om babysim, som tog massor av bilder, jag hade lite svårt att få kontakt med O, han tyckte att hon var MYCKET mer intressant.. Eller hennes stoora, stoora kamera... :) De åkte ruschkana, hoppade från skumgummiplattan, dök, flöt, ja allt jag kunde komma på när vi hade "fri lek", och det märktes att både O och V hade saknat och vara i vattnet!
           Helt slut höll vi dem vakna genom mellis, och sedan tvärsomnade O i vagnen..

Handlade och donade, fick upp barn, skötväska, simväska, 2 påsar mat (med kattmat och vatten :( ) och posten i ett svep. Jag har tränat på att bära.. :)

Bulgur med korvstroganoff gjorde jag till kvällsmat, medan C busade med O, tänk va kul det kan vara med en blöjkartong! Och sedan åt vi som vargar hela högen. Mums så hungriga vi var!
Sen har det varit dator, dator, dator. Så nu ska jag kolla mailen och fejjan, sen blir det nog natten!

              Kul i blöjkartongen!               Kul i blöjkartongen!

Måste ju tillägga, synd att Nybro förlorade på straffar... B.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0