Mammas mobil

Idag kom min mamma, O´s mormor på besök, myys! Hon kom och mötte upp oss på Leo´s lekland. Det var länge sedan vi var där nu, och efter jul och nyår kände vi att NU var det dags för pojkarna att busa av sig. Och det gjorde dem!
O kröp fram till två större barn som var inne på "småbarnsavd" (- vet inte varför) de grjade med några bilder på väggen, och så reste han sig mot pojkens ben, jag tänkte; de säger väl till om de inte vill.. Då säger flickan;
-Jag känner mig lite bortträngd!!
Jag började tokskratta och tog honom! Bortträngd av en 10 månaders! :)

        O kollar om han får vara med och leka..           Buspojkar i bollhavet!

De blir mer och mer vilda för varje gång vi är där, det känns som om de känner igen sig där nu, och vågar ta för sig mer. Efter lunch lekte vi, och sen fick vi kaffe och barnen vilade till O´s mormor kom. Då drack vi lite mer kaffe och så var det dags för den dagliga handlingen...
Ikväll blev det supergod köttgryta med rostade grönsaker och potatis i ugn, och sallad. MUMS!

Nu sitter vi och fixar med mormor´s nya mobil, som hon har köpt idag. Lägger över bilder och så! Och pratar liite liite strunt! Nu ska jag göra det lite till! :D


Kommentarer
Postat av: mamma

öööÖÖÖÖÖÖNNN ÖÖÖööööööööÖÖÖÖNNNN öööööÖÖÖÖÖÖÖÖÖNNNN.... om mormors lille älsklingsOscar saknar mormor lite, så kan Du påminna honom tänkte jag... ööööööÖÖÖÖÖÖNNNNN

2010-01-09 @ 17:54:09
Postat av: Lisa

Jag gör det!! :)

2010-01-12 @ 19:35:13
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0