Födelsedagskalas!!

Idag har vi varit på föderlsedagskalas, hos A som fyller 5 år imorgon! GRATTIS!! Det var skoj, godingen som har blivit så stor! Han blev så mycket större när O kom..  A´s två kompisar var där, så O hade och göra med att kolla in de stora pojkarna, och så hittade han en stor silvrig bil som var fantastiskt fin!

         Födelsedagsbarnet blåser ljusen!       Vid ballongerna bor födelsedagsbarnet!        O med silverbilen!

Med på kalaset var D, som jag har jobbat med på Stekhuset, och S, som också har jobbat som servitris, fast inte på Stekhuset. Hon har en kanonfin mage! ÅÅ!
Efter kalaset somnade O i bilen på väg hem, och vi kunde bära upp honom, klä av honom (overallen!) och lägga honom utan att han vaknade.. Han sov i samanlagt 1h och 15 min, det är nog rekord, så han var riktigt slut!

Efter det blev det en tur till IKEA, där vi drack kaffe med S, M, V och V´s kusiner och föräldrar. Såå mysigt att ses igen! Där var det också en himla fin mage! ÅÅ! :)

Hemma igen, och nu sover O, och vi ska ÄNTLIGEN få i oss lite god mat! MUMS!!  
Imorgon ska vi på hockey, HEJA NYBRO!


Kommentarer
Postat av: Micke

Det är inte så att du vill ha en till??? ;)

2010-01-23 @ 22:57:31
Postat av: Lisa

Jag kan inte FÖRSTÅ vad du menar M?? Verkar det så?? :D Klart jag vill om det blir en lika bra! :) Men får nog dröja det en stund iaf..

2010-01-24 @ 09:32:13
URL: http://jagmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

Åhh så roligt att ni kom och firade Arvid.. Kram

2010-01-25 @ 09:41:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0