Filmen "Flickan..

..som lekte med elden", ska vi hyra ikväll.. Jag är redan lite rädd om jag ska vara ärlig.. Jag hade mardrömmar efter den förra, och den här ska ju handla mer om henne, och jag tycker det är så fruktansvärt!
I alla fall ska ANTAGLIGEN (Varför bestämma något?? :) ) C´s kompis E hit, så ska vi se den.

Igår hade vi en supermys kväll hos S, M och V. God mat, och massa struntprat! :) O passade på att ta ett dopp i badkaret när vi ändå var där! Det var kul, mycket roligare än sist! Men den största skillnaden var väl att han kunde ställa sig upp hela tiden, innan satt han ju där han satt.. :) 

           Badkillen                

Jag och S "planerade" vår tjejkväll.. Vi kom fram till att om, OM vi ska gå på bio, får vi nog ta den tidiga tiden, annars orkar vi nog inte gå ut och ta ett glas vin efter.. :D

Buspojkarna busade som vanligt, V får stå ut med mycket, när ångvälten O kommer och ska fram.. Oftast tittar han bara på O och suckar lite, som; "GUUUUUD VAD DU ÄR JOOOBBIG!!" Så söta!

         Buskillar i jamas!                Gos i jamas!

När vi kom hem och hade lagt O började en konsert fårn Madison Squere Garden, som INTE var tråkig!! Superartister... Bruce Springsteen, U2, Mick Jagger, Metallica, Simon & Garfunkel,  Billy Joel (who has´nt sleept with him? - från Vänner), SAM-is who I am, John Fogerty, Sting, Fergie - vilket jäkla ös!! Hela konsert satt jag och C - ja, men nästa låt går vi och borsta tänderna, så vi kommer i säng, - men det gick inte! Vi satt fasen uppe hela konserten! Den slutade inte förrän 01.40.. Men vilka artister! Supershow!

   


Kommentarer
Postat av: Sandra

Alltid lika mysigt och ses och alltid lika mycket att prata om! =) Tycker vi bestämmer ett datum snart så den där biokvällen och vinet blir av! KRAM

2010-01-06 @ 18:04:27
Postat av: Lisa

MM, tycker jag också, vi har ju fortfarande inte bestämt! Och idag är det 12/1! Dåligt av oss..

2010-01-12 @ 19:36:37
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0