En annan blogg

Läser en sån fantastisk blogg, i stort sett varje dag. Om en mammas, sons, familjs kamp mot den otäcka, fruktansvärda cancern. Att du bara orkar blogga är fantastiskt, denna underbara glädje och ljuskälla som finns i alla dina pojkar - i din blogg- ni är otroliga!

Imorgon är det fredag, imorgon  är det fredag, IMORGON ÄR DET FREDAAAG!!!!

C sitter och kollar på "Made in Sweden", varje gång jag kollar upp ser jag Andreas stomatol-smajl! Jag tycker de tre är så jäkla roliga! Hör Mr Bagges hö-hö-skratt och börjar flina.. Tokroliga!

O ställde sig idag vid sin gå-vagn, och tog tre-typ-steg, släppte vagnen, stod där mitt på golvet i 4 sekunder, tog tag i vagnen och gick 2 till. SÅÅÅ FÖRVÅNAD!! :D Och jag också! Men så fort det måste gå undan så är det ner på golvet och krawla. Då går det snabbt!!

Idag har varit en stor dag, första "sovningen" somnades i vagnen - så det var inga problem, eftermiddags-sov och nattnings-sov gick galant! Somnade själv i sin säng båda gångerna, *peppar peppar*, hoppas det har vänt.. Fast han var riktigt, riktigt trött båda gångerna.. Men, HOPPAS HOPPAS!!

Nähe, NU ska jag vara lite social med sötnos!   




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0