11 månader

För 11 månader sen mådde jag inte så vidare värst. För 11 månader sen kl 16.15 var mitt livs största, bästa, lyckligaste, underbaraste, finaste ögonblick. ♥♥♥♥♥♥♥ Vilken omtumlande dag! ♥♥♥♥♥♥♥


Älskade O har blivit 11 månader. När han kom, den 21 februari 09 vägde han 3305gr, och var 48 cm lång, han föddes med akut kejsarsnitt i vecka 36+3.
Sist vi vägde honom strax innan jul, vägde han 9440gr, och var 73,5cm lång. Vilken kille!
Att få följa och tillbringa all min tid tillsammans med O och C är det viktigaste i mitt liv. Min familj, vår familj, vår son, min son. Mitt underbara liv! 

                   Morgonbus i sängen        Gullunge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0