Vilket fantastiskt år!

Mitt bästa år! Lätt!
Sitter och kollar på bilder, från året som gått, nu när lugnet har lagt sig, och några tårar trillar. Men bara några! :) Tänk att vår kille har blivit så stor. Nu när någon frågar, ska jag svara; han är 1! 1!!

Morgonen började helt magiskt, vi gick in och hämtade O när han vaknade, så gick C och O in och la sig i vår säng, och jag fixade frukost, ljus och paket "på sängen". Det tog jag med mig in, och så hade vi mysfrukost.
O var så glad hela tiden, skrattade och busade. Bara så glad och nöjd, han njöt verkligen! Och vi med! :)
Så gick vi upp och fixade och donade inför dagen. Vår älskling var extra kalasfin, vit skjorta, blåa jeans, och svarta hängsler, såå fin! (Kommer extra fina bilder på honom om någon dag, när jag har sladden till den braiga kameran så jag kan lägga över!) 
Plankorna skulle fixas, (nu hade vi ju vana från igår så) det gick ganska fort.. 
Och så kom O´s gäster, alla lyckades ta sig hit fast snöoväder, det är vi så glada för! (Och hem också)  
Dagen blev kalas, liksom igår. Idag har morfar, mormor, gammelfarmor, moster, C, kusinerna I och T, morbror M, L och kusinerna M och L, och S, M och V firat! Fullt hus i en trea vill jag lova! Och så många paket.. Det tog nästan aldrig slut. Bobby carén såklart, en SUUPERFIN gunghäst (den är verkligen jättesöt!), en köra bil m ratt-leksak, pussel, bok (pussel och bok från Norge, tusen tusen takk E!), Astrids 2:a box, H hade skickat en jättefin body, och en massa andra fina kläder! Tack alla!

Hela dagen har känts som en berg och dalbana tycker jag. Från "värdinnan" till "HERREGUD MIN SON FYLLER ETT!!" och halsen känns lite trång..
När kusin-prinsessan M, 6 år, lutar sig mot mig när vi äter tårta och säger;
-Men Lisa, ska vi inte sjunga för Oscar!?
Då blev jag rörd! Och när vi sjöng för O, DÅ  blev jag rörd! Och när jag skriver detta och tänker på det, DÅ blir jag rörd!! MIN ÄLSKADE ETT-ÅRING! (Och nu när jag läste igenom det innan jag lägger upp-då blev jag också rörd.. :) )
Här är några bilder från sista året. NU blev jag rörd! :) (Shit nu har jag startat upp känslorna ordentligt!!)
             Jag har suttit och kollat på bilderna, och det är otroligt. Det känns som igår, fast ändå som om det var jättejättelänge sen, hur det nu går ihop! Men jag måste bara dela med mig.. 

               En dag gammal..    Ett dygn..    Tre månader 
                          En dag gammal                      Ett dygn                      Tre månader         


              Sex månader hos fotografen    8 månader och morgonbus    10 månader och fikakille
                        Sex månader                        Åtta månader                         Tio månader

                         Och så här ser en ETT-ÅRING ut, på sin ett års dag!

    Perfekt!    Stoora paket    Cooola killen    2:a tårtan!   

Nu är det dags för denna mamman att samla ihop tankarna och lyckas sova. Tror det ska gå bra idag.. :)
Vill tacka ALLA som har hört av sig, mail, sms, på bloggen, facebook, DET VÄRMER att ni har tänkt på O idag! :) 
Båda dagarna har varit fantastiska, det kunde inte ha blivit bättre, tusen tack!
     Och till mitt hjärtegryn, GRATTIS PÅ DIN STORA DAG! Mamma älskar dig!

 

Kommentarer
Postat av: Milla

moster blir MED rörd

2010-02-22 @ 10:44:52
Postat av: Anonym

Nu blir jag oxå rörd när jag kollar på alla korten, puss älskade O!!

2010-02-22 @ 22:18:21
Postat av: Lisa

Du som är anonym kan väl berätta för meeej iaf vem du är!!? SUPERNYFIKEN!!

2010-02-22 @ 22:24:47
URL: http://jagmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Är ju bara lilla jag som är anonym! =)

2010-02-23 @ 15:42:18
Postat av: Lisa

Allt för att göra mig nyfiken! :D

2010-02-23 @ 16:59:17
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0