Verkar bättre

O verkar bättre! Idag har tempen legat mellan 37,1-38,3. DET är fina grejer det!!

Ikväll har vi haft besök av O´s farmor och farfar. Det var skoj! Men det märks att han inte är helt kurrant, han blir trött fort, men det blir väl alla av pencillin? Lagade god kycklinggryta med vitlök och ingefära och bulgur. Den blev mumsig! :)

Nu börjar Gundes nya program, det var ganska skoj igår! :D Nu är ju jag ganska trött, så skrattanfall är aldrig långt borta..

Fullt upp hade vi inför besöket idag, så vi har städat, handlat, förberätt och lagat mat. Där emellan gos och bus förstås!

Imorgon är vi bjudna till Nybro, på kusin I´s sångstund, hoppas O mår så bra att vi kan åka, det var länge sedan vi sågs, och mysigt eftersom vi missade vår sångstund i tisdags. MEN vi får se! *Hoppas kan jag ju ändå!*

Kommentarer
Postat av: cicci

haha var inte snällt tycker jag! jag svarade med att det blir så när det har legat 3 troll därinne! ;)



skönt att O är bättre :)



och visst blev den vita texten mycket finare mot det mörkblå! :)

2010-02-10 @ 22:09:27
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0