Riktigt ledsen

Hej på er! Nu känner jag mig ledsen. Efter en mysig förmiddag/lunch i Nybro, kom vi hem jag och O, och telefonen ringde. Det var doktorn vi var hos i tisdags. (Jag hann ändå tänka; "dolt nr" då brukar det ju vara VC eller 1177!?) Svaren på näsprovet de tog hade kommit, och det visade sig att O har de sista 10%-en sorts bakterier, som INTE de två antibiotikorna som vi har haft hjälper på. Så nu, ikväll, började vi på dem TREDJE kuren. VARJE gång är en kamp. 3 gånger om dagen. Han blir ledsen Pyret. Och jag blir ledsen, och tålamodet tryter. Att nu då få veta att han FORTFARANDE har ont i öronen får mig att tänka. Hade jag VETAT att ett sånt här prov kan visa något annat hade de banne mig fått ta det FÖRSTA gången de sa att det var öroninflamation. Men det visste inte jag, hade aldrig hört talas om!

Så tänker jag på en mamma i en annan blogg, och mitt hjärta gör så ont. Mina tårar rinner. Deras lilla tös fick bli en ängel alldeles för tidigt, de ska ha begravning imorgon. 4månader. Älskade lilla Flisan. Vi tände ett ljus för Dig idag!
Vad klagar jag för?? Ska inte klaga mer, bara ta hand om!♥  

Idag var vi i alla fall i Nybro hos syster, och var med på deras "sångstund" fast det nu var konsert! :) Alla fick vara med, och vi satt i ring allihop (säkert 20 mammor, några pappor, och lika många barn), vi upptäckte ganska direkt jag och M att våra barn är inte av den sorten som så gärna vill sitta still i knät och sjunga en liten trudelutt. VÅRA vill helst krypa runt och känna på de andra barnen, och se om deras maraccasar är bättre... :D
Efter sången, hade de gjort olika bord, känna, lukta, smaka, titta. De fick känna på stenar, frysklamp, plaska vatten, lukta på tvålar, ljus och blommor. De fick spegla sig, och smaka jordgubbar, vindruvor, bärpuré, och gelehallon - de var mumsiga med liite svåra att få fatt i i munnen! :) Jättekul!
                          *Och sedan tände vi ett ljus för lilla Flisan*

Imorgon hoppas vi pyret är så pigg att vi kan gå till fotografen som planerat, och så tror jag morfar dyker upp på eftermiddagen! :) 


Kommentarer
Postat av: Cicci

ja imorgon blir en tung dag :( kan inte föreställa mig..



ja det är trevligt att få illustrera åt FL.. de önskar bilder av mig titt som tätt.



och det där med att sambon fått ett psyko efter sig känns sådär.. han var hos polisen idag och de tog mycket allvarligt på det.. just att han blivit förföljd, skrivit så grovt brev o tagit reda på vår hemadress. så han kan ju komma när han känner för det.. hua..



tråkigt att O inte är helt kry :(

2010-02-11 @ 20:51:56
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: mamma

Åh, Älskade dotra mi!

Så mycket kärlek, så många starka känslor, och samtidigt, tänk så lite vi vet, om allting. Nu blir snart vår Älskade lille O, ett år. Bara det är nästan ofattbart! Och Du trots alla kurer, som sliter så på er alla just nu, så har han det ju ändå sååå bra! Han har Dej och C och all er Kärlek och er Goda omvårdnad hela tiden.

2010-02-11 @ 22:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0