Paolo Roberto

Jaa varför döper jag ett inlägg efter honom!?
Jo.. Imorse stod jag och blandade havregrynen med vattnet, när jag hör *duns* *tystnad* (här hinner jag tänka sa*an, eftersom det blev en tystnad) *illvråååål*.
Springer in på O´s rum, och där ligger han, raklång på rygg, bakhuvudet i golvet, och sitt nattduksbord på näsan. *OJOJOJ* Såå ledsen pojk! Tro jag det! Nosen..
Näsan blev rödare och rödare, mer och mer svullen. Fick äntligen tag på fotografen, kvart i tio
(skulle vara där 10), och fick förklarat läget. Hon skrattade, och förstod, fick en ny tid..
Vi gick till Leo´s med S och V, för att pigga upp humöret. Massor av bus, och ungefär vid den här tiden var det ett ilsket rött streck, ca 2x0,5cm, över nosen, lite mer på höger sida än vänster. Näsryggen är lite bredare än vad han är över näsvingarna, så det ser mycket märkligt ut!
Lite Paolovarning..  :)
Efter lunch somnade båda pojkarna, och vi fick lugn och skön mammatid för lunch och kaffe. 

                                                                                       Kryprace med S i ledning!                    
Gick till Maxi för inhandling av barnmat/kvällsmat/vindruvor och toapapper. ALDRIG har påsen varit så lätt en fredag! :)
När vi kom hem, kom morfar, och det blev mellis, bus och kaffedags. O har nu läst sin ena bok så engagerat att den är sönder i pärmen. Och så hade hans ena present kommit idag, precis så bra som jag hoppades!
C skulle jobba på Stekhuset ikväll, men i och med busvädret vi har, så kom han hem samma klockslag han skulle börja, så nu har vi lite Let´s dancemys. Han ska jobba imorgon när vi andra ska på Larmgatan och mumsa..
:( SÅÅ SYND! Alla vi andra ska med, kommer sakna honom! ♥  
Imorgon kommer mormor, så hon ska få PAKEET när vi är på Larmgatan! EN vecka sent bara.. :D
Nu ska jag planera 1års-kalas... *Tiden går!*  

Nu är näsan mest blå och svullen, men gossen sover gott.  :) Natti!

Kommentarer
Postat av: cicci

hej och tack för peppning! jag ger inte upp, kollar man på deras utbud så är det mer klassisk stil i akvarell och dylikt. de ville väl inte bryta trenden antar jag? men har 1-3 förlag jag ska höra av mig till, blir det nej där så tutar jag och kör helt solo. jag vill ju att de (som jag) går in i projektet utan vinstintresse.. det är ju lite speciellt och tror inte att så många är beredda på det tyvärr. Hoppas någon bevisar motsatsen! kram på dig! Snart kommer PDF:en! :)

2010-02-13 @ 00:27:50
URL: http://animegirl.blogg.se/
Postat av: cicci

hej och tack :) men, haha, jag har varit därinne och jag är sååååå dålig på alt sånt där o hitta rätt bland alla koder osv.. jag har verkligen försökt, men fattar inget! ;) vet att man kan hitta nån som kan göra det åt en för en penning :) däremot kan jag kanske hitta måtten där kom jag på! Mer lusläst hur man gör och försökt hitta vart man ska plutta in den..



ja jisses :) man kan inte vara bra på allt =P



kram

2010-02-13 @ 21:40:34
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0