Karlshamn?

Tanken är ju att vi ska åka till Karlshamn imorgon bitti, men om O är sån här vet jag inte helt. Han har fortfarande feber, men inte alls kletig i ögonen och det är skönt! Vi får se imorgon helt enkelt.

I eftermiddag kommer O´s farmor, farfar och morfar hit på fredagsfika, så vi har varit på en promenad till Maxi, och fixat fikabröd (orkade bara inte baka idag), och annat. Skönt och komma ut i det fina vädret! Hade velat gå en prommis till, men nu sover lillemann så gott, han har sovit i 50 min nu, *peppar peppar*, faktiskt kan han få sova en stund till, blev bara en kvart i förmiddags och nu behöver han ju sova när han är febrig.

Han var så söt idag när jag kom i vardagsrummet. Sitter med sin MYCKET raka rygg (Inget av mammas dåliga hållning här inte! :) ) och tittar och BLÄDDRAR, i en av sina böcker. Med boken upp och ned. ♥ Sötaste sötaste! ♥
Han måste ju undra, "jag har ALDRIG sett något som liknar detta!?" "varför ska jag tittat på det här!?"
♥ Gullunge ♥

Ikväll blir det mys med Let´s dance, och så får vi se hur lillemann mår imorgon, men hoppas vi kommer iväg!

Kommentarer
Postat av: cicci

hej lisa.



tack :)



börjar skriva ut här och kika på helheten, dne känns bra!



näe.. e faktiskt inte en familj som samlats, fast man helt klart kan tro det! du kommer få se tillhörande text snart så då ser du vad jag vill berätta med bilden :)



hoppas allt e bra! kram

2010-02-05 @ 20:23:34
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0