Helmysig fredag..

Nu sitter C och ska natta O, han ser ovanligt pigg ut för att vara efter en hel flaska välling..

Idag har jag haft en helmysig dag! Jag, O, S och V gick till stan idag, i strålande solsken! Vilket humör solensken ger! Vi gick in för att hämta ett årsbilder på V, men när vi kom dit fick vi vända, för att komma tillbaka senare. Stackars stackars fotografen säger jag bara. Hon hade igår kväll fått åka till sin akut sjuka pappa, och natten till idag hade hon haft inbrott i studion! Fy så hemskt!
Vi gick och köpte en ny t-shirt till V som han ska ha imorgon på sitt kalas, det ska bli skoj! Då kommer hela hans släkt på kalas, och där tillhör ju vi, och ett par "extra omtyckta" till! :) Ska bli så kul och ses igen!
 
Det blev lunchdags för pojkarna och kaffedags för oss, och sedan åkte vi mot Maxi, där vi mötte upp O´s morfar för att han skulle få bjuda oss stora på fika-macka. Mums! Vi blev sittandes en bra stund, och pratade om gamla minnen. T.ex när vi var i Rimini ett år och bilbatteriet pajjade, och vi cyklade en "fyr-cykel" på växel noll genom Rimini fram och tillbaka för att kunna köpa ett nytt.. OjojOJ, det är en historia i sig... :D
S och V gick hem, och jag, O och morfar gick och handlade, och på det viset fick jag ju hemkörning av mina varor. Extra skönt när jag hade köpt ett storpack blöjor!
Hem, och massor av bus med morfar. De satt på O´s rum, och busade, när jag packade in. Då myysigt att bara titta på dem!
C kom hem, och vi fikade innan morfar åkte. Nu, ikväll har vi fått upp tv-en på väggen igen, känns bra! Nu sover O, och vi ska kolla let´s dance, och käka hemmagjord-pizza. Och pizzasallad, Ååå så hungrig jag blev nu! ;)

Imorgon är det 2xkalas, först till favorit-V och sedan till C´s bror som fyller 30! Ska bli superskoj!
Ha en trevlig kväll med mycket myys!!

Ps. Idag hölll vi på att bli överkörda av en "skottare" och en lyftkran, vad är det med folk!?!

Kommentarer
Postat av: Vivi

Du har en jättefin blogg, Lisa! Det är väldans skoj att läsa här ibland, om hur ni har det om dagarna:-)

Och så har du en jättesöt son!!

2010-02-27 @ 00:06:01
Postat av: Lisa

Tack Vivi, superkul att höra!! :)Hälsa familjen!

2010-02-27 @ 09:04:52
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0