Hårdrockare

Igår var det ALLA HJÄRTANS DAG, och den började med att jag fick 45min på mig att bli klar, till 08.45, för då skulle vi iväg! Det var ju märkligt tyckte jag, eftersom O´s mormor var på besök, och hon skulle inte med!
Men hon sa att det skulle vara så.. Ner till bilen, och iväg. Vi åkte till slottshotellet, och där träffade vi S, M och V för mumsig hotellfrukost! Det var gott! De små pojkarna delade en våffla med sylt och grädde, det kunde inte gå fort nog tyckte O! Jättemysig alla hjärtans dag överraskning! ♥
Pojkarna började bli VÄLDIGT trötta, och vi fick snabba på så vi kom hem till sängen. Det dröjde inte länge förrän O sov..

Efter vila och lunch åkte vi till ön, och hälsade på min pappa och farmor, innan han skulle köra hemåt Karlshamn. Då åkte vi om C´s bror m familj för att överlämna en sen julklapp till kusinen, med de var inte hemma. Men så var jag VÄLDANS uppmärksam och såg deras bil utanför affären så då kunde vi lämna den iaf, och den var uppskattad! :)
Fortsatte till farmor och farfar och där fick vi fika. Mumsig paj!
Efter fikat ville O få träna lite gitarr, så han och farfar spelade. Mycket vackert! Eller vackert ska jag inte säg, det var hårt såklart!! :) Farfar är ju hårdrockare, liksom C, så det får ju börja tränas i tid! O provade också ut kepsen till sommaren..

          Let´s go!              Det ska börjas i tid!              Liite irriterande dock.. :)

Åkte vidare till -köpstan- där ska BRIO butiken stänga så de har 30%, och visst hittade vi en liten present till O där.. Vi hittade födelsedagspresent till kusin I också, men hon får ju vänta en månad till på sin.. :) O låg och sov i kundvagnen när vi gick där, han vaknade inte förrän vi var på ICA, och det var precis innan vi skulle hem, så det passade bra!

Idag har jag, O, S och V varit runt på giraffen lite, inom leksaksaffären och hittade ett par saker till kalasen i helgen, lindex, maxi såklart, och så gick vi och fikade. Godingarna fick mellis, och sedan lite distrahering med leksaker. Kollade inom JULA på en (ja vad heter det nu) barnstol/barnsadel/cykelbarnsadel kostar, för DET tror jag O kommer ÄLSKA, att åka cykel!
Jag kan lova att när jag och S kommer in på JULA, så är det två fågelholkar som kommer. Vi har pratat och diskuterat detta mer än en gång, men JULA är INGEN affär för oss. Vi vet INTE HUR vi ska leta, för vi kan inte ens förstå HUR affären är uppbyggd. Jag menar det står A, T, D, V i taket, men det finns ju inte någonstans att se VAD som ska finnas VAR? Nä. Jag förstår det inte. Jag slutar här och nu officiellt att försöka förstå. :D

           Fikakille             Sötaste fika V        VILKA GODINGAR!!

Eftermiddagen har varit som "vanligt" lek och bus, lagat mat osv. Ikväll blev det korvstroganoff med bulgur. O´s favorit! ♥ Nu ska vi kolla "Spårlöst", gråta lite antar jag, och planera helgen! *Mys* 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0