Förstår!

Förstår om det inte är så roligt att läsa min blogg (förtillfället hoppas jag :) ), bara massa tråkiga nyheter om O och hans sjuka. Men NU peppar peppar, efter en kväll full av oroligheter, *hoppas *hoppas* jag att det har vänt!
Han har varit riktigt dålig idag O, och ikväll har jag och C mått väldigt dåligt över det. Men efter en "rejäl urladdning" (-om ni förstår vad jag menar... Ursäkta) så tror och hoppas vi att det har vänt. Från att gråta och kvida, till att nu spralla runt på golvet, inte vilja ha välling, bara leka och busa! ♥

Jag känner mig tröttare än tröttast, med vaknätter och min egen förkylning, så en del av mig önskar att han ska "däcka" snart, medans den andra delen bara vill titta på honom och le, och njuta att han är "tillbaka" som vanligt! ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
Idag har jag fått ordnat lite till hans födelsedag.. Födelsedag..
Har LÄÄÄNGE funderat på vad vi skulle ge honom, idag blev det bestämt och beställt!
En "Bobby car" - FORD GT40 gulf.
                                                            Ford Gt40 gulf. Oooo! (lånat)

 Ni tror väl aldrig att C är intresserad av bilar?!
Måste Måste sova nu. Måste.

Kommentarer
Postat av: Sandra

>Hej! En bobbycar kommer bli kanon! Våra killar fick oxå en varsin när de fyllde 1 år (!) och i början satts det på den och de små benen nådde knappt ner till golvet, ÅH, sen växte lixom användningsomr efter hand... Man kan klättra på den, i pulkabacken funkar den oxå rätt hyggligt (både på barmark och med en massa snö) och de är bra redskap när det ska köras race såklart, hihi! Nu står det två st parkerade i garaget och garanterat åker de fram även nästa säsong..! Hur som helst så håller jag tummar och tår för att Oscar ska få vara kry och pigg nu! Massor kramar // Sandra Korpadalen

2010-02-08 @ 09:14:20
Postat av: Lisa

Hej! Jag det verkar vara en "klassisk" ett års present! Tror det blir kanon, han gillar ju att gå och putta på dammsugaren så om inget annat kan han ju göra det :) Men pulkabacken får allt vänta nåt år eller två... :D KRAAM!

2010-02-08 @ 15:44:25
URL: http://jagmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0