Dubbel..

VILKEN TRÅKIG FORTSÄTTNING...

Eftersom febern var tillbaka i morse med 39,3 ringde jag VC. Hon som ringde upp mig, tyckte vi kunde vänta till imorgon, men nu satte jag emot. Och det känns bra nu, när läkare V Skobe såg att han nu har DUBBELsidig öroninflamation. Vilket är MYCKET ovanligt fick jag lära, när de går på pencillin.
Nu har vi fått en nya medicin, och börjar om, som ska angripa andra bakterier.
         *Hoppas bara att det är dem han har!*
Fick också slemlösande/luftrörsvidgande (vilket ord va!) på recept så ska vi se om det lossnar lite!

Nu när vi kom hem blev jag ändå gladare, tempen var nere på 37,5 UTAN NÅGONTING SEDAN KL 8 IMORSE!! Nu får han ju börja med kläder/pyjamas igen.. :)

Ikväll ska jag be C köra iväg en sväng, och hämta V 1-års present! KUL KUL KUL!!! Det är den bästa jag någonsin köpt till någon!! JAG riktigt längtar tills han fyller! Tror S också gör det.. :)
Vi hann iaf träffa S och V innan VC, och efter de hade varit på sång. OJ så glad O och V blev av att se varandra! Det märktes att de har undrat.. Men det är ju inte så konstigt det, de brukar ju ses så ofta, och nu är det nog sen i torsdags eller fredags..

Nu har jag en pys här som vill ha min uppmärksamhet igen, han står 1 dm från mitt öra och GALLSKRIKER sitt högsta.. :D


Kändes extra uppiggande när hon på apoteket förklarade att 2,5ml, ligger mittemellan 2 och 3ml. *SKRATTAR*
*NU SKRATTAR JAG ÄNNU MER!*
Så jäkla knäppt! :)


Kommentarer
Postat av: mamma

Skrattar gott - alla dessa människor som förutsätter att alla andra människor är fullständiga idioter! Eller - undra vad hon tänkte om/när hon kom på VAD det egentligen var hon sa! Nu tror vi på att allt det onda är färdigt! Kram

2010-02-09 @ 19:08:33
Postat av: Ann-Sofie

stackars stackars lilleman.. Hoppas han blir bra snart..Kram från oss

2010-02-09 @ 23:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0