AMDA DESIGN

Nu vill jag berätta om en tjej i Jönköping!
Hon syr FANTASTISKA barnkläder, sångpåsar, snuttar, kuddar - you name it!
Hon heter Amandha, och jag "hittade" henne på tradera för ett bra tag sen nu. Då köpte jag en supercool haklapp som hon hade sytt, och den är välanvänd. Vi har den i skötväskan så den är använd flera gånger i veckan, i över 6månader, och den är fortfarande med! Haklappen

När haklappen kom, fanns också ett visitkort med en hemsida, som jag genast kollade.
HON SYR PÅ BESTÄLLNING!!! Mailade henne ganska omgående, och fick
genast svar. Med min idé, och hennes kunskaper och fantasi, och förmåga
att förstå EXAKT hur jag vill ha kläderna, kom ett paket med kläder som blev
favoriter! I somras hade O en "linnebody" med coola döskallar på,
och svarta shorts- super cool! Men det plagg vi har använt allra allra mest, är ett
par svarta byxor med BUSE längs med benet, jag skojar inte, vi
har använt dem flera gånger i veckan, tvättat de varje tvätt och de har passat i över 6månader och hållt färgen!! Fråga mig inte hur det gick till. Överlägset favoritbyxor!

  Cooling   Buse-killen

Jag hade också beställt en rosa sångpåse till kusin I som hon fick i doppresent, så mysigt!
I oktober var vi bjudna på bröllop, och bollade genast över frågan om kläder till Amandha.. :)
HUUR FIN SOM HELST, var vår son! (Är vår son, men ni vet..)
Med svarta snyggbyxor med en silvrig tribal, svart väst med samma tribal på ryggen, slips och en vit body under, ja, jag vet inte vad jag kan säg, så fantastiskt fin!
     Bröllopsfin   Bröllopsfin2

Till hösten nu blev det en ny mössa, och nya byxor men en stjärna i rumpan. 
Världens finaste "krypa-rumpa"!  

Mössfin   Rumpestumpen
Första gångerna jag beställde hos Amandha hade hon "syet" som en hobby. Nu har hon vågat ta steget att satsa som företagare, och efter en annons i "Vi Föräldrar" i höstas om sina fina sångpåsar tog det fart!
Jag FÖRSTÅR JU DET MER ÄN VÄL, jag menar,
JAG ÄLSKAR JU HENNES GREJER. De är så fint gjorda, och så kul när ingen annan har samma!
Och vet ni vad, hon tar inga överpriser heller... :)

Till jul beställde vi julklappar, till kusinerna och bästa kompisen.
Byxor med pojkarnas namn längs med benet, och I fick fler sånger till sin sångpåse,
DEM var uppskattade av henne!! :)

Tycker absolut ni ska besöka hennes sida;
amdadesign.blogspot.com
Länk till den finns under "Länkar" i Menyn till höger! →


Kommentarer
Postat av: cicci

vilka snygga byxor med stjärna på rumpan :)



tack... det är bara att blogga :) jag blir bara glad. låna gärna en bild om du vill, det är helt ok!



ja jag hoppas det håller sig i schack nu.. skrutt, host, host



kram

2010-02-15 @ 10:22:26
URL: http://animegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0