2x presenter

Ja, 2 x födelsedagspresenter på under 24 timmar!!
S, HUR nyfiken är du på en skala?? :)
Igår beställde jag V´s ett års present, och idag fixade jag S´s. Hon fyller ju imorgon!! Helt fram till idag hade jag bestämt mig för en sak, och det var liksom bara det som gällde, men NU, nu är det något annat i paketet! :)
AaaHAHAHAha!!!
                                  S´s present!!

Jag känner mig lite sådär idag, febrig till och från, lite öm i halsen. Men stackars stackars lillemann, han har 39 i feber, och ögoninflamation. Pyret! Men tror och hoppas att vi fick den nu INNAN den har brutit ut, hoppas bara att den är stoppningsbar!
Så idag blev det inget sim.. :( Har inte ens hunnit prata med S om vad de gjorde. Men vi får nog ta det imorgon, jag är helt slut.
Innan maten tidigare ikväll låg jag och O på mattan i vardagsrummet när C fixade maten. C kom in, och jag frös så han la på mig en filt, och sedan kröp O ut i köket. Vad hände?
*Jag låg på golvet och somnade* Jo, det var ganska behagligt.. :)


Har läst en så sorglig blogg idag, att tårarna rinner nu bara jag tänker på det.
En liten liten flicka, fyra månader och 2 dagar, blev idag alltför tidigt, en ÄNGEL.
Av en fruktansvärd hjärntumör. Om möjligheten finns, skänk en slant till BARNCANCERFONDEN.
DE kan göra skillnad!
Vill bara uppmärksamma, och ge din son/dotter en extra puss, och ett extra jag älskar dig ikväll. Alla kan inte det.


Jag och O duschade efter maten, sååå mysigt! Han bara lägger huvudet mot min axel och ligger där med vattnet strömmande ner för ryggen. Så trött och myspysig var han! Underbart, ett ögonblick att komma ihåg.
Ikväll går tankarna till familjen. Ta hand om varandra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0