Somnat

Han somnade snabbt i alla fall! *Håller tummarna och glädjs åt detta* :)
Calle har varit hemma med Oscar, som under dagen har legat runt 38 grader, hostig och snorig. Natten till idag var hemsk. Oscar har legat mellan oss, glovarm, och som han har hostat stackarn, hostat och nyst om vart annat. Riktigt jobbig natt har han haft. Nu håller vi tummarna för att en riktigt uttröttad pojk ska få sova lugnt. Han var uppe i 39.1 och nu när han skulle sova, så nu fick han panodil så han ska kunna somna in ordentligt. Och hostmedicin, och än så länge är det lugnt. ÅÅÅ som jag hoppas!!

Preciiis nu så tog Ross upp sin tröja och säger "ÅÅ min tröja, den har jag letat efter i en månad" och de andra fattar att han är pappa till barnet! *Ryser lite varje gång*
---Ja jag vet att jag är liiite småbesatt av "Vänner"---

Vet inte helt hur jag ska himma allt till jul, och idag har jag fått ännu mer jobbtider. Men på något vänster ska det väl gå. Har dock ett STORT problem. Vad fasen ska jag ge till Calle? Inte nog med julklapp. Han är ju född på menlösa barns dag också.. :P :D ♥
(Skulle kunna skriva en hel berättelse med olika tecken vad den killen betyder för mig. :) ♥ )
FÖRSLAG TAS TACKSAMT EMOT!

Kommentarer
Postat av: Moster

jamen köp ett hus!! det vill ni ju båda ha ;)

om det dessutom har garage räcker ju det till födelsedagspresent med....

2010-12-15 @ 21:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0