Myset fortsätter

Vilken mysig, rolig och badig kväll vi hade igår! Vi lekte, och fick jättegod pasta- och skinkgratäng med mumsig kålsallad. Jättegott! Barnen lekte, och Oscar och Isabella badade på kvällen. De hade så himla roligt! Bella plumsade i med en gång, men Oscar var lite avvaktande, men det är ju inte så konstigt. Så fort han kom i började Bella tvätta honom, ryggen, magen och så var det hemskt kul att skölja håret på Oscar :P Och Oscar tyckte också (gissa om jag var förvånad!?) det var skoj. Så han stod och hällde vatten mellan hinkar och flaskor med Bella fyllde hinken och hällde över huvudet på honom, och så skrattade de så de nästan kiknade!
Det var ganska mycket vatten i badrummet efter ett tag.. :)
Jamis och nattblöja på så busades vilt på övervåningen. Busfröna hoppade i sängen, och extra kul när de "ramlade" på varandra hela tiden.. :)

Vi var hemma strax efter halv ett, och sedan låg jag inne hos Oscar som hade svårt att somna om till 01.54. Då hade grannarna fortfarande fest. Jag är så trött på dem så jag kan spy. Ska det vara så att när vi kommer hem fredag eller lördag så tittar vi upp och undrar om vi ska få sova i natt. Och när det är fredagkväll, när jag har jobbat, och ska upp 5.30 på lördagen för att jobba. Nej, då är inte jag glad.
JAG VILL HA HUS!!! NU!!

Nu ska Oscar få lunch, sedan ska han få vila. Och senare ska vi till Nybro för att äta på Juvve hela gänget. Myset fortsätter! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0