Julklappsjakt!

Ja, vi får väl se om jag och Oscar kommer iväg till stan för lite julklappsshopping?! Jag har noll motivation, men hoppas den kommer. Tänkte åka ner nu på förmiddagen, så vi är hemma igen till viltid efter lunch. Tyvärr sover han ju inte lika bra i sittvagnen eftersom den inte går att fälla. Den "stora" vagnen vi hade innan kunde ju vara sittvagn men med fullt liggläge. Och hade jag haft nyckel till förrådet så hade jag KANSKE dragit upp den, men nu har jag inte det så det är inte ens ett allternativ. Vi får se.
Ska också verkligen försöka hitta en sån här "huva" till Oscar, ni vet som en strumpa med hål i för ansiktet. Han blir så röd om kinderna när vi är ute, så jag hoppas det kan hjälpa. Har också tänkt att köpa ett förkläde till honom, så ska vi se i eftermiddag om pepparkaksbakning är roligare än lussekatter med livsfarlig gammal maskin. :P
Måste skriva en lapp på vilka julklappar jag har kvar annars vet jag att det finns några, stora som små, som kommer få några fler klappar än andra, eftersom några stora som små är det mer lättköpt till än andra... :)

Nu; fixa till håret (läs; sätta upp i en tofs) och dammsuga av här innan vi pyser!

Kommentarer
Postat av: Carl

Det första jag gör när jag kommer hem är att hänga av denna nyckel i skåpet....hoppas pepparkaksbakning är kul

2010-12-07 @ 13:56:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0